-
Правила поведінки здобувачів освіти ЗДО
-
Освітня програма та положення про внутрішню систему якості освіти
-
Формування мовленнєвої компетентності дошкільника в ігровій діяльності
-
Формування мовленнєвої компетентності дошкільника в ігровій діяльності. "Подорож до зоопарку"/підсумкове інтегроване заняття з розвитку мовлення з використанням конструктора LEGO, для дітей 4-го року життя
-
На присадибній ділянці
-
Літній батьківський клуб
Як вберегти дитину від застуд
Обережно отруйні гриби
Сонячний удар та його симптоми
Отруйні рослини та гриби
Обережно кліщі
Обережно амброзія
Медичний огляд першокласника
Літо і його небезпеки
ГРВІ або застуда у дітей
Всесвітній день гігієни рук
Природа та наші діти
Здраствуй літо!
Рослини в нашому житті
Поради з екологічного виховання
Як зберегти здоров`я дитини
Що потрібно для успішного старту першокласника
Як правильно сортувати сміття
Кодекс дошкільника
День Мами
День Матусі
Поради. Як заохотити тата до ігор з дитиною
Роль Бабусі у вихованні дитини
Як виховати щасливу дитину
Консультація Як навчити дитину користуватися ножицями
Домашня діагностика
-
Працюємо дистанційно: #кориснийкарантин. Презентація гри "Земля - радіє, Земля - сумує"
-
Працюємо дистанційно: #кориснийкарантин
-
Працюємо дистанційно: #кориснийкарантин
-
Пріоритетні напрямки роботи 2019-2020
- Продовжувати роботу по впровадженню в освітній процес ідей сталого розвитку. Актуалізувати інтегрований курс «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» для всіх вікових груп з метою формування у дітей та їхніх батьків моделей поведінки, співзвучних з цінностями сталого розвитку
- Підвищувати рівень культури українського мовлення дошкільників як основи формування національно- патріотичних почуттів. Формувати розвиток монологічного мовлення дітей дошкільного віку під час навчання складати розповіді за картиною.
- Розвивати фізичні якості дітей шляхом організації системи спортивних та рухливих ігор з правилами. Забезпечувати здоровий спосіб життя та активної позиції щодо власного життя та власної безпеки.
-
Педагогічні ради
Педагогічна рада № 1
Розвиток і розширення мовленнєво-комунікативної компетентності дітей дошкільного віку
Педагогічна рада № 2
Форми і методи організації роботи щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей, формування здорового способу життя та активної позиції щодо власного життя та власної безпеки
Педагогічна рада № 3 від 20.03.2018 року
Атестація педагогічних працівників
Педагогічна рада № 4
Аналіз виконання завдань педагогічного колективу в дошкільному закладі (ясла-садок) № 76 «Золотий Півник» за 2017 – 2018 н.р.
Педагогічна рада № 5
«Завдання педагогічного колективу на 2018 – 2019 навчальний рік»
-
Методичні рекомендації
Методичний кабінет ДНЗ – це: центр збору педагогічної інформації (нормативні документи, педагогічна та методична література, передовий педагогічний досвід тощо); центр підвищення кваліфікації педагогів (забезпечення їх творчої роботи, самоосвіти і вдосконалення педагогічної майстерності), центр аналізу та узагальнення досвіду методичної роботи, накопиченого в освітньому закладі; науково-методичний центр (методичний супровід педагогів, які здійснюють інноваційну та експериментальну діяльність).
Мета методичного кабінету: Формування і розвиток професійних якостей педагогів; Створення умов для їх професійного зростання і підвищення педагогічної майстерності; Вдосконалення творчого потенціалу кожного педагога, спрямоване на оптимальне формування і розвиток особистості дитини.
Принципи організації матеріалів педагогічного кабінету:
Доступність-методичний кабінет повинен бути доступний кожному педагогу, мати гнучкий графік роботи;
Науковість-методичний кабінет повинен забезпечувати ефективне і своєчасне інформування про нові розробки в психолого – педагогічної науки і передової практики, про нормативно – правовому та методичному забезпеченні системи дошкільного виховання;
Наочність– методичний кабінет повинен містити документальне супроводження виховно – освітнього процесу у ДНЗ (річний план, матеріали педрад тощо);
Естетичність-оформлення методичного кабінету повинно бути виконано в єдиному стилі, зі смаком, розташовувати до бесіди, творчій роботі;
Креативність– Методичний кабінет сучасного ДНЗ, на думку К. Ю. Білої, повинен розглядатися як «… творча майстерня, де педагог може отримати конкретну методичну допомогу в організації освітнього процесу».
-
Методичні рекомендації
Методичний кабінет ДНЗ – це: центр збору педагогічної інформації (нормативні документи, педагогічна та методична література, передовий педагогічний досвід тощо); центр підвищення кваліфікації педагогів (забезпечення їх творчої роботи, самоосвіти і вдосконалення педагогічної майстерності), центр аналізу та узагальнення досвіду методичної роботи, накопиченого в освітньому закладі; науково-методичний центр (методичний супровід педагогів, які здійснюють інноваційну та експериментальну діяльність).
Мета методичного кабінету: Формування і розвиток професійних якостей педагогів; Створення умов для їх професійного зростання і підвищення педагогічної майстерності; Вдосконалення творчого потенціалу кожного педагога, спрямоване на оптимальне формування і розвиток особистості дитини.
Принципи організації матеріалів педагогічного кабінету:
Доступність-методичний кабінет повинен бути доступний кожному педагогу, мати гнучкий графік роботи;
Науковість-методичний кабінет повинен забезпечувати ефективне і своєчасне інформування про нові розробки в психолого – педагогічної науки і передової практики, про нормативно – правовому та методичному забезпеченні системи дошкільного виховання;
Наочність– методичний кабінет повинен містити документальне супроводження виховно – освітнього процесу у ДНЗ (річний план, матеріали педрад тощо);
Естетичність-оформлення методичного кабінету повинно бути виконано в єдиному стилі, зі смаком, розташовувати до бесіди, творчій роботі;
Креативність– Методичний кабінет сучасного ДНЗ, на думку К. Ю. Білої, повинен розглядатися як «… творча майстерня, де педагог може отримати конкретну методичну допомогу в організації освітнього процесу».