Методична робота закладу

  • Правила поведінки здобувачів освіти ЗДО

  • Формування мовленнєвої компетентності дошкільника в ігровій діяльності. "Подорож до зоопарку"/підсумкове інтегроване заняття з розвитку мовлення з використанням конструктора LEGO, для дітей 4-го року життя

  • На присадибній ділянці

  • Працюємо дистанційно: #кориснийкарантин. Презентація гри "Земля - радіє, Земля - сумує"

  • Працюємо дистанційно: #кориснийкарантин

  • Пріоритетні напрямки роботи 2019-2020

    1. Продовжувати роботу по впровадженню в освітній процес ідей сталого розвитку. Актуалізувати інтегрований курс «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» для всіх вікових груп з метою формування у дітей та їхніх батьків моделей поведінки, співзвучних з цінностями сталого розвитку
    2. Підвищувати рівень культури українського мовлення дошкільників як основи формування національно- патріотичних почуттів. Формувати розвиток монологічного мовлення дітей дошкільного віку під час навчання складати розповіді за картиною.
    3. Розвивати фізичні якості дітей шляхом організації системи спортивних та рухливих ігор  з правилами. Забезпечувати здоровий спосіб життя та активної позиції щодо власного життя та власної безпеки.
  • Педагогічні ради

    Педагогічна рада № 1

    Розвиток і розширення мовленнєво-комунікативної компетентності дітей дошкільного віку

    Педагогічна рада № 2

    Форми і методи організації роботи щодо збереження  та зміцнення здоров’я дітей, формування здорового способу життя та активної позиції щодо власного життя та власної безпеки

    Педагогічна рада № 3 від 20.03.2018 року

    Атестація педагогічних працівників

    Педагогічна рада № 4

    Аналіз виконання завдань педагогічного колективу в дошкільному закладі (ясла-садок) № 76 «Золотий Півник» за 2017 – 2018 н.р.

    Педагогічна рада № 5

    «Завдання педагогічного колективу на 2018 – 2019  навчальний рік»

  • Методичні рекомендації

    Методичний кабінет ДНЗ – це: центр збору педагогічної інформації (нормативні документи, педагогічна та методична література, передовий педагогічний досвід тощо); центр підвищення кваліфікації педагогів (забезпечення їх творчої роботи, самоосвіти і вдосконалення педагогічної майстерності), центр аналізу та узагальнення досвіду методичної роботи, накопиченого в освітньому закладі; науково-методичний центр (методичний супровід педагогів, які здійснюють інноваційну та експериментальну діяльність).

    Мета методичного кабінету: Формування і розвиток професійних якостей педагогів; Створення умов для їх професійного зростання і підвищення педагогічної майстерності; Вдосконалення творчого потенціалу кожного педагога, спрямоване на оптимальне формування і розвиток особистості дитини.

    Принципи організації матеріалів педагогічного кабінету:  

    Доступність-методичний кабінет повинен бути доступний кожному педагогу, мати гнучкий графік роботи;

     Науковість-методичний кабінет повинен забезпечувати ефективне і своєчасне інформування про нові розробки в психолого – педагогічної науки і передової практики, про нормативно – правовому та методичному забезпеченні системи дошкільного виховання;

    Наочність– методичний кабінет повинен містити документальне супроводження виховно – освітнього процесу у ДНЗ (річний план, матеріали педрад тощо);

     Естетичність-оформлення методичного кабінету повинно бути виконано в єдиному стилі, зі смаком, розташовувати до бесіди, творчій роботі;

     Креативність– Методичний кабінет сучасного ДНЗ, на думку К. Ю. Білої, повинен розглядатися як «… творча майстерня, де педагог може отримати конкретну методичну допомогу в організації освітнього процесу».

    • Методичні рекомендації

      Методичний кабінет ДНЗ – це: центр збору педагогічної інформації (нормативні документи, педагогічна та методична література, передовий педагогічний досвід тощо); центр підвищення кваліфікації педагогів (забезпечення їх творчої роботи, самоосвіти і вдосконалення педагогічної майстерності), центр аналізу та узагальнення досвіду методичної роботи, накопиченого в освітньому закладі; науково-методичний центр (методичний супровід педагогів, які здійснюють інноваційну та експериментальну діяльність).

      Мета методичного кабінету: Формування і розвиток професійних якостей педагогів; Створення умов для їх професійного зростання і підвищення педагогічної майстерності; Вдосконалення творчого потенціалу кожного педагога, спрямоване на оптимальне формування і розвиток особистості дитини.

      Принципи організації матеріалів педагогічного кабінету:  

      Доступність-методичний кабінет повинен бути доступний кожному педагогу, мати гнучкий графік роботи;

       Науковість-методичний кабінет повинен забезпечувати ефективне і своєчасне інформування про нові розробки в психолого – педагогічної науки і передової практики, про нормативно – правовому та методичному забезпеченні системи дошкільного виховання;

      Наочність– методичний кабінет повинен містити документальне супроводження виховно – освітнього процесу у ДНЗ (річний план, матеріали педрад тощо);

       Естетичність-оформлення методичного кабінету повинно бути виконано в єдиному стилі, зі смаком, розташовувати до бесіди, творчій роботі;

       Креативність– Методичний кабінет сучасного ДНЗ, на думку К. Ю. Білої, повинен розглядатися як «… творча майстерня, де педагог може отримати конкретну методичну допомогу в організації освітнього процесу».