Наші групи

  • Інформація про групи

    В дошкільному навчальному закладі "Золотий півник" є шість груп для різних вікових категорій
  • В кожній групі ми дбаємо про дозвілля та розвиток дітей

  • Харчування

    Організація харчування дітей в дошкільному закладі відбувається відповідно до статті 25 Закону України «Про освіту», статті 35 Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», на виконання постанови КМ України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України.

    Прогулянки

    У режимі дня дошкільного закладу передбачаються дві прогулянки: у першій половині дня та у другий. Під час прогулянки повною мірою повинні реалізовуватися освітньо – виховні завдання.
    – Оздоровлення дітей.
    – Фізичний розвиток.
    – Розвиток самостійності.
    – Розширення кругозору.
    – Ознайомлення з навколишнім світом.
    – Виховання естетичних почуттів, культури поведінки.
    Перша прогулянка 10.30 – 12.00
    Друга прогулянка 16.30 – 18.00

    Розвиваючі ігри та заняття

    Заняття – одна з основних форм освітньої роботи з дошкільниками, яка дозволяє комплексно вирішувати всі поставлені завдання. На занятті вихователь займає ведучу позицію, а діти оволодівають навчальною діяльністю – вмінням слухати і чути мову дорослого, діяти у відповідності з вказівками, досягати потрібних результатів.

    Гра – це найважливіша діяльність дитини дошкільного віку. Гарна гра розвиває мислення і мову, виховує увагу, кмітливість, винахідливість, уяву. Ігрова діяльність дитини впливає не лише на її почуття, на хід думок, а й на поведінку.

    Режим сну

    Сон забезпечує повне функціональне відновлення всіх систем організму. Фізіологічна потреба уві сні дітей різного віку залежить від особливості їх нервової системи та стану здоров’я.
    Діти-дошкільнята сплять вдень один раз. Укладають їх 13.00 і відпочивають діти до 15.15.
    Організовувати денний сон пізніше недоцільно – це неминуче викликало б більш пізній укладання на нічний сон. Шестигодинне неспання в другій половині дня – це як раз той проміжок часу, протягом якого дитина досить награється, щоб відчути потребу у відпочинку.